petak, 27. lipnja 2014.

Teleći odrezak, orada s crvenom blitvom, caviar od pastrve, pate od guske - riblji ili mesni meni Vrhunski meni u 5 slijeda luksuznog restorana u centru grada za 129kn!

Ponuda uključuje:
mesni ili riblji meni u 5 slijeda za jednu osobu u Bistrou Karlo
Klikom na kupi birate: mesni ili riblji meni
Sastav menija pogledajte desno
Couvert (pribor za jelo) je uključen u cijenu
Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
Dodatnu konzumaciju možete nadoplatiti u restoranu prema redovnom cjeniku
Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
Rok iskoristivosti ponude: do 24.8.2014.
Dolazak je potrebno najaviti 24 sata unaprijed
Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 12h ranije
Radno vrijeme: pon - sub: 11h - 23h
Kontakt: 01 483 31 75
Adresa: Gundulićeva 16c, Centar
Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
Ponuda Dana  možete poklanjati prijateljima PonudaDana
SASTAV MENIJA:

Mesni meni:

- baby mozzarela, cherry rajčice i mikro zelenje
- pate od gusje jetre, džem od bundeve, kompot od kruške vilijamovke
- papardelles lisičarkama i crnim tubama
- teleći T - bone steak, pont - neuf krumpirići, demi - glace umak
- tart od bitter čokolade, coulis od borovnica
Riblji meni:

- caviar od Gacke pastrve, klice kresa, sušene smokve i jagode
- carpaccio od hobotnice s jagodama i rozim paprom
- rissoto od šafrana i šparoga
- filet orade, krema od mrkve, crvena blitva i klice češnjaka
- semifreddo od badema i gela od brusnice

Uživajte u poznatom restoranu u centru grada otmjenog izgleda i ukusnih jela.

Nema komentara:

Objavi komentar